niedziela, 26 kwietnia 2015

Recenzja: Podkład Bourjois Healthy Mix (Zdjęcia)


Kolejna recenzja. Chyba muszę częściej je dodawać, gdyż mam wiele kosmetyków, które są bardzo dobre i na pewno mogłyby się spodobać i Wam:)



Podkład odpowiedni dla mojej cery 
Jeśli chodzi o moje "historie podkładowe" to przeszłam już naprawdę długą i krętą drogę. Od matujących, przez kryjące, po rozświetlające. Dobrze, ale może na początek przypomnę jaką mam cerę. Przede wszystkim jest ona mieszana, z tym, że także z tendencją do przesuszania. W praktyce wygląda to tak, że strefa T lubi się świecić, natomiast są miejsca (czoło, skrzydełka nosa), które przy nieodpowiedniej pielęgnacji szybko się buntują i skóra złazi z nich płatami.

A może rozświetlenie?
Całe życie, kiedy jeszcze nie miałam takiego pojęcia o kosmetykach, używałam podkładów matujących i zazwyczaj silnie kryjących. BŁĄD. Powodowało to, że skóra co prawda była matowa, ale często też pojawiały się suche placki. Nie wiem  skąd ten pomysł, aby dążyć do nienaturalnie płaskiego matu. Nie, jednak wiem- z głupoty :P
Metodą prób i błędów dotarłam do faktu, iż moja skóra potrzebuje podkładu nie matującego, a rozświetlającego.
Pierwszy wybór padł na Rimmel Wake me up, którego recenzja pojawi się na blogu.
Potem zdecydowałam się wypróbować bardzo znany podład- Bourjois Healthy Mix.

Odcień 52

Obietnice producenta
Podkład Bourjois healthy mix jest podkładem rozświetlająco- nawilżającym. Zawiera ekstrakty z owoców- moreli, jabłka i melona. Produkt ma bardzo dobrze wtapiać się w skórę i dodawać jej naturalnego blasku. Oprócz tego ma być długotrwały.

Mój Ci on!
Teraz krótko i na temat. Kocham ten podkład, naprawdę. Odkąd go używam i sporadycznie sięgam po inne to jednak niestety nie "dorastają mu do pięt".
Zacznijmy od jego zalet:

 Szklana, poręczna buteleczka
  z pompką  bardzo wygodny w użytkowaniu.

Żółte odcienie
 Co prawda kupiłam odcień za ciemny- 52 Vanila, natomiast będzie idealny na lato. Zimą zakupię nr 51.

Krycie
Produkt na pewno nie daje 100% krycia, jest to raczej średni stopień, natomiast przez to, że odbija światło niedoskonałości są mniej widoczne.

Dobra trwałość i wykończenie
 Podkład utrzymuje się na mojej skórze bardzo dobrze. Nie wysusza skóry. Uwielbiam efekt jaki daje, zgodzę się z producentem, jeśli chodzi o efekt pięknej rozświetlonej, zdrowej skóry. Nie jest to absolutnie rozświetlenie drobinkowe, gdyż podkład nie posiada drobinek.  Cera po jego użyciu wygląda po prostu przepięknie. Zdrowa, nawilżona, promienna i wyrównanym kolorycie. Na podkład nakładam puder matujący, dzięki temu strefa T się nie świeci, wilki syty i owca cała. Brak efektu maski. Cudo.

Piękny zapach
 Zdaję sobie sprawę, iż jest to sprawa drugorzędna, natomiast dla mnie jest to istotny aspekt.

Cena
W regularnej cenie podkład kosztuje 49.99zł i moim zdaniem jest wart swojej ceny.

Dostępność
Podkład znajdziemy w każdej drogerii posiadającej szafę Bourjois.

Aplikacja
 Podkład idealnie rozprowadza się zarówno dłońmi jak i Beauty Blenderem.


Minusów nie zauważam.

Bez makijażu

 
z podkładem

12 komentarzy:

  1. lubię go, na maxa naturalnei wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ale 52 jest dla Ciebie za ciemny?ja używam 52 i on jest jaśniutki, a teraz wzięłam 53 na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ciemny, chociaż nie wiem czy ja nie jestem pomiędzy 51 i 52 przypadkiem :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam ten podkład ale sie nie załapałam na -49;(( wykupione

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja cera jest tłusta i trądzikowa. Szukam podkładu kryjącego i taki, który mi szybko z twarzy nie schodzi. Używałam Revlonu, Max factor, teraz mam cashmere. Pomaluje się ale w połowie dnia wyglądam jakbym się w ogóle nie malowała :( Czy z tej firmy byłoby coś dla mnie? :) czy może z innej? :) Myślę o Vichy Dermablend

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kryje, muszę się w niego zaopatrzeć jak pokończą mi się wszytskie, które kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. A mogła byś powiedzieć jakiego używasz pudru matującego do tego podkładu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. chce go wyprobowac :) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go już w swojej kosmetyczce ale jeszcze nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń