poniedziałek, 19 stycznia 2015

Manicure hybrydowy krok po kroku (zdjęcia)



Od jakiegoś czasu manicure hybrydowy jest bardzo popularny. Zupełnie się temu nie dziwię, uważam wręcz, że ma same plusy. Przede wszystkim dzięki niemu możemy zapuścić paznokcie bez obawy o złamania. Dłonie wyglądają schludnie i estetycznie (o ile hybryda zrobiona  jest prawidłowo). Lakier utrzymuje się spokojnie około 3 tygodni i do tego pięknie błyszczy.


Coraz więcej osób postanawia samemu zacząć "zabawę" w manikiurzystkę i kupuje odpowiednie narzędzia. Uważam, że hybryda jest o tyle łatwą techniką, że bez obaw możemy robić ją sobie w domu. Ja skończyłam kurs, natomiast w internecie jest bardzo dużo informacji krok po kroku, dzięki którym możemy dowiedzieć i nauczyć się wszystkiego.
Postaram się Wam przybliżyć ten temat i wtrącić swoje 3 grosze. Miłej lektury.

Czym tak naprawdę jest hybryda pisałam już w poście TUTAJ

Czego potrzebujemy do zrobienia manicure hybrydowego?


*Cleaner
* Bloczek matujący, najlepiej o gradacji powyżej 180
* Waciki bezpyłowe
* Baza, lakier i top coat hybrydowy
* Lampa UV lub Led

Zaczynamy od zrobienia klasycznego manicure. Odsuwamy skórki, opiłowujemy paznokcie, matowimy płytkę bloczkiem, tak aby nie zostały żadne błyszczące miejsca (robimy to bardzo delikatnie!)


Następnie odtłuszczamy paznokcie wacikiem nasączonym cleanerem. Jest to bardzo ważny krok, ponieważ na  źle odtłuszczonej płytce hybryda nie będzie się dobrze trzymała.

Teraz przechodzimy do malowania. Nakładamy cienką warstwę bazy na 4 paznokcie (kciuki zawsze zostawiam na koniec).


Następnie utwardzamy ją w lampie przez czas podany przez producenta, u mnie są to 2 minuty. 


Teraz czas na lakier. Nakładamy cienką warstwę na każdy paznokieć. Musimy zrobić to bardzo starannie. Jeśli lakier spłynie nam na skórkę, musimy go z niej wytrzeć np patyczkiem.


Utwardzamy w lampie.


Powtarzamy proces nakładając drugą warstwę.

Czas na top coat. Dzięki niemu paznokcie będą pięknie błyszczały no i oczywiście będziemy mogły dłużej się cieszyć manicurem. Nakładamy go na lakier i utwardzamy.

Teraz zostało nam tylko odtłuszczenie paznokci, czyli pozbycie się lepiącej warstwy dyspersyjnej. W tym celu dokładnie przemywamy każdy paznokieć wacikiem nasączonym odtłuszczaczem.

Gotowe! ;)


Kolory których użyłam to: 001 Strong white, 031 Black diamond,  037 Gold disco. Wszystkie lakiery są z firmy Semilac.
Tutorial na pikowany wzorek na serdecznym palcu  dodam w oddzielnym poście.

14 komentarzy:

  1. Super.Wreszcie wiem krok po kroku jak to się robi .Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na tutorial pikowanych paznokci :). Ja uwielbiam hybrydy i też używam Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pomimo to że jest to łatwy sposób stylizacji, nie powinno sie go robić samemu w domu bez posiadania odpowiedniej wiedzy. Również mam kursy oprócz tego jestem kosmetyczką i uwierz mi to co czasem widuje i słyszę złego o hybrydach bierze się głównie z tego powodu że były one nie poprawienie aplikowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pazurki :) mam identyczną lampę uv :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pikowany efekt jest boski, nie jestem fanką ozdób na pazurkach, ale to skradło mi kompletnie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny manicure i przepiękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Narzeczony trafił w mój gust 100% :)

      Usuń
  7. Muszę sie koniecznie zaopatrzyć w te kolorki klasyki
    Zostaje u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam przypadkiem na Twego blogaska i hm.... rozejrzę się jeszcze... popatrzę na inne pazurki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co pisać coś takiego? trzeba być mega zgrywusem...a fuj.

      Usuń
    2. po co pisać coś takiego? trzeba być mega zgrywusem...a fuj.

      Usuń
    3. po co pisać coś takiego? trzeba być mega zgrywusem...a fuj.

      Usuń
  9. Cudowne :) uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń