niedziela, 3 lipca 2016

Makijaż Hot Chocolate


Hej Kochane!
Witam się z Wami prosto z nad Morza Bałtyckiego. Tak, tak jestem obecnie na urlopie i bardzo intensywnie chilluję :)
Jako, że mam ze sobą laptopa to postanowiłam dodać makijaż, który ostatnio zrobiłam, gdyż bardzo mi się podoba (skromna ja)
Jest on bardzo uniwersalny, bardzo podkreśla każdy typ urody. Cały fokus jest tu na oko, czyli mocne podkreślenie kącików, kreska, przydymiona dolna powieka, ale najlepszym elementem jest w nim według mnie ciepły brązowy cień, który bardzo współgra z opalenizną.
Dopełnieniem są cieliste usta.






Użyte kosmetyki: 

Twarz
Podkład Loreal True match D4/W4 
Korektor Catrice liquid camouflage 
Puder Vipera odbijający światło 
Bronzer W7 honolulu
Róż Bourjois  nr 34
Rozświetlacz The Balm Mary Loumanizer  

Oczy

Cienie Zoeva naturally yours 
Eyeliner Eveline Liquid precision liner 2000 Procent 
Brwi Catrice eyebrow set duo

Usta
Pomadka Stila Liquid Lipstick Caramello
Błyszczyk Misslyn nr 176

Jak się Wam podoba?
 Dajcie mi koniecznie znać.


Pozdrawiam Was urlopowo ;)
Nisia

13 komentarzy: