czwartek, 6 grudnia 2012

Tukrus i brąz

Cześć :)
Dzisiaj makijaż w kolorach turkusu i brązu. Jestem mega zła bo nie załapałam się na światło dzienne i w sztucznym beznadziejne fotki wychodziły. 
No ale nic, jak już zrobiłam to wrzucam. 







Twarz:
podkład Ingrid,
korektor (podkład)maxfactor pan stick,
puder manhattan - Soft matt loose powder,
bronzer manhattan- z palety sephora,
 
Oczy:
cienie: turkus z paletki miss rose, brąz i beż z paletki sephora,
eyeliner essence w żelu
  tusz Maybelline collosal volume smoky eye
rozświetlacz paletka miss rose
Brwi- cienie do brwi essence
 
Usta:
szminka oriflame

23 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! idealnie dobrane kolory:) I w sumie pasowały by do moich zielonych oczu. Nie mam takiego koloru lazurowego cieni do powiek, a marzy mi się taki makijaż na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam paletkę 120 cieni z allegro ona ma dużo takich nietypowych kolorów:)

      Usuń
  2. Wow, prześlicznie! Wygląda naprawdę super...

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna kleopatra xD, ładnie Ci ona wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, najbardziej podoba mi się ujęcie przy otwartym oku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie współgra linia wodna z ruchomą powieką!!! <3 Lubię takie kompozycje:) Całość bardzo smaczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zestawienie tych dwóch kolorów razem :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAdnie wyszło, a na światło dzienne teraz sie załapać to trzeba naprawdę mieć szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, strasznie ubolewam z tego powodu:(

      Usuń
  8. cudnie :) skojarzył mi się z miętową czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, niesamowity makijaż :)
    Piękni połączone kolory !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na kiepskie światło to i tak fajny efekt:) Piękne makijaże robisz!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladnie to wyglada do Twojej teczowki, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż !
    Zapraszam do udziału w konkursie na makijaż sylwestrowy.
    Do wygrania zestawy kosmetyków Mariza.
    szczegóły na facebooku http://www.facebook.com/MARIZA.konsultantka

    OdpowiedzUsuń
  13. jest cudowny ale trzeba go jeszcze zrobić a u mnie z tym będzie ciężko ale spróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham zestawienie tych kolorow :-)

    OdpowiedzUsuń