piątek, 4 stycznia 2013

Henna brwi krok po kroku ;)

              Hej. 
Ostatnio postanowiłam, że zrobię Wam tutorial barwienia brwi za pomocą henny. Wiem, że dla niektórych jest to oczywiste, jednak wierzę, że chociaż jedna osoba z tego skorzysta. 





Ja posiadam dość ciemne brwi, ale lubię efekt bardzo wyrazisty. 
Zrobienie henny jest banalnie proste, wymaga jedynie chwili czasu, oraz minimalnej precyzji.
Czego potrzebujemy?

woda utleniona 3%

henna kosmetyczna
pędzelek skośny, ale równie dobrze może być zapałka (strona dolna)
Tłusty olejek lub krem np NIVEA

patyczki higieniczne


Ok, przechodzimy do rzeczy. W pierwszej kolejności wykonujemy demakijaż brwi i okolic oczu. Ważne aby pozbyć się zanieczyszczeń i sebum. Następnie przemywamy skórę tonikiem (ten krok można pominąć).

brwi przed- jak widać są prześwity

 Następnie za pomocą patyczka i olejku pokrywamy obszar skóry dookoła brwi aby uniknąć jej zafarbowania
.
Następnie w szklanym naczynku np. kieliszku mieszkamy porcję henny z kilkoma kroplami wody utlenionej. Proporcje zawsze dobieram na oko. Mikstura musi mieć konsystencję jak delikatnie rozrzedzona pasta do zębów, jednak musimy uważać aby nie była zbyt rzadka, ponieważ będzie spływała z włosków.

Kolejnym krokiem jest sprawne nałożenie henny na brwi. Nadajemy im pożądany kształt.
Ja robię to za pomocą pędzelka do eyelinera, jednak można posłużyć się zapałką (stroną bez siarki oczywiście)



Pozostawiamy hennę na brwiach w zależności od naszego naturalnego koloru włosków i tego jaki kolor chcemy uzyskać. Jak wspomniałam ja lubię mocny efekt, więc trzymam hennę na brwiach ok.10 min. Musicie same sobie sprawdzić jaki efekt Wam odpowiada, jeśli robicie hennę pierwszy raz, a do tego macie jasne włoski trzymajcie hennę 5-8 min i wystopniujcie efekt.
Po tym czasie zmywamy hennę z brwi za pomocą płatka kosmetycznego zwilżonego ciepłą wodą z mydłem.
I gotowe ;)

Potem możemy wyregulować brwi, pamiętajcie, że zawsze najpierw barwimy, a potem wyrywamy włoski, nigdy odwrotnie!

Efekt


4 komentarze:

  1. ja mam swoje naturalne brwi bardzo ciemne, a więc nie muszę je poprawiać ;D
    chociaż kiedyś próbowałam ale nic z tego mi nie wyszło ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice, but before your eyebrow is really nice :)too

    OdpowiedzUsuń