czwartek, 15 maja 2014

Oh so special!




Dziś dotarła do mnie nowa paletka cieni ze sleeka, która nazywa się oh so special. Jestem posiadaczką 4 ich paletek: Acid, au naturel, storm i właśnie nowej OSS ;)
Bardzo lubię ich cienie i postanowiłam od razu coś zmalować. Lekki dzienny makijaż w połączeniu z najmodniejszymi w tym sezonie pomarańczowymi ustami.
Zapraszam do ogladania.
Pozdrawiam
 Nisia






Kosmetyki:

Podkład revlon nearly naked
Puder revlon nearly naked
Paletka cieni sleek oh so special
Puder brązujący gosh
Tusz essence get big lashes
Eyeliner maybelline lasting drama
Pomadka kobo 110 orange
Błyszczyk bell glam wear

10 komentarzy:

  1. Fajny makijaż, bardzo elegancki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, uwielbiam taką kolorystykę:) a paletkę mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie:) mam paletę ale na Twoich oczach te cienie wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnemu we wszystkim pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie!
    Przejrzałam dzisiaj wiele Twoich postów, pięknie malujesz;)


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że się spodobała paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż :))
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż! Mogę powiedzieć, że idealny.
    Na pewno będę zaglądać :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji <3 : ELLENOIRE

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor szminki :))
    mój blog obchodzi 1-wsze urodzinki, więc nie mogło zabraknąć Konkursu z tej oto okazji :)) byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html
    Serdecznie Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń