poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nisiowe przysmaki: Pyszna, szybka salatka z kurczakiem w sosie musztardowo-miodowym


Przepyszna, szybka sałatka. Dość często gości w mojej kuchni, a ja za każdym razem zachwycam się jej smakiem. W wykonaniu jest banalna, także poradzi sobie z nią każdy! Polecam i zachęcam do wypróbowania.

Czego potrzebujemy?
Mieszanka sałat/ sałata lodowa
Piersi kurczaka (najlepiej zamarynować je dzień wcześniej)
Słonecznik łuskany
mozarella
pomidory (ja dodałam 3)

Do sosu natomiast przydadzą nam się:
Musztarda
Miód

Jak wspomniałam sałatka jest banalnie prosta w wykonaniu. Zamarynowane w ulubionych przyprawach piersi podsmażamy na oliwie z oliwek.


W międzyczasie na patelni prażymy słonecznik, mieszając go co jakiś czas, aby uniknąć przypalenia.


Do miski wsypujemy sałatę, pokrojone pomidory, kuleczki mozarelli.


W oddzielnym małym naczyniu przygotowujemy sos. Jego proporcje zależą od Was. Ja połączyłam 3 łyżki musztardy z 2 łyżkami miodu. W międzyczasie próbujcie i dodawajcie trochę miodu, trochę musztardy,aby otrzymać idealnie wypośrodkowany smak sosu.


Do sałatki dodajemy podsmażone piersi, oraz słonecznik.

Na koniec całość polewamy sosem i mieszamy.



Smacznego ;)

2 komentarze:

  1. wygląda przepysznie, aż zrobiłam się głodna :)

    http://blekitnalawenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń