sobota, 4 maja 2013

Zebra :)

 


Hej:)
 Chciałabym Wam pokazać mój strój sprzed kilku dni. Kluczowym jego elementem są spodnie w zebrę. 
Upolowałam je we SH za grosze. Nie do końca byłam jednak do nich przekonana, ponieważ jak wiadomo takie wzory niestety pogrubiają.
Byłam bliska sprzedania ich, jednak w połączeniu ze szpilkami według mnie wyglądają całkiem ok :)
A  Wy co sądzicie? 









Spodnie- SH
Bluzka- allegro
Marynarka- stradivarius
Buty -bazarek
Torba -allegro



Do tego makijaż z czerwonymi ustami grającymi pierwsze skrzypce :)



Użyte kosmetyki:

Podkład:       Ingrid pomieszany z Maybelline affinitone
Korektor:     MaxFactor PanStick 
Puder:           Manhattan soft mat loose powder
Bronzer:       Wibo puder brązujący
Róż:                Essence roller girl

Cienie:          Paleta sleek acid
                        Essence rozświetlacz circus
Eyeliner:      Essence gel eyeliner
Brwi:             Cienie do brwi essence 
Tusz:             Maybelline collosal volum' express

Pomadka:     Inglot, konturówka Miss Sporty, błyszczyk eveline

9 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta stylizacja, super grają te spodnie ze szpilkami. A makijaż na pewno zgapię bo uwielbiam czerwoną szminkę i wyszedł Ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciebie nie pogrubiają :) idealnie leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz slicznie. piekne zestawienie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no spodnie we wzory fajne ale nie dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz,poza tym niesamowicie pasuję do ciebie czerwień na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygladasz w tych spodniach i do tego te czerwone buciki :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw jest świetny ! Masz piękny makijaż szkoda, że nie mieszkasz w pobliżu mnie, bo szukam makijażystki na wesele a widząc Twoje dzieła jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń