wtorek, 7 maja 2013

Pomadka Kobo Professional, Fashion Colour 108 Fuchsia



Jakiś czas temu namiętnie przeglądałam recenzje i zdjęcia szminek w odcieniach neonowego różu, ponieważ bardzo mi się taka marzyła. Ostatecznie wahałam się pomiędzy pomadką Barry M, a Kobo. 

Będąc na zakupach w naturze przypomniałam sobie o Kobo i bez zastanowienia wrzuciłam do koszyka. Co o niej sądzę? 
Zapraszam do recenzji.

 






Pomadka znajduje się w ładnym, estetycznym czarnym opakowaniu. Jej cena to 16,99zł, a mój odcień to 108 Fuchsia.

















Ma kremową konsystencję, bardzo łatwo
 i przyjemnie rozprowadza się na ustach. 
Moje wargi są niestety problematyczne, szminki
 zazwyczaj podkreślają suche skórki, bardzo
 łatwo przesuszyć i tego się obawiałam. 
Jak się okazało zupełnie niepotrzebnie.






 

 Pomadka absolutnie nie wysusza moich ust, ma fajną konsystencję i wykończenie. 
Jej kolor jest piękny, dostałam już wiele komplementów na jej temat. 
Na  ustach utrzymuje się kilka godzin, jednak po jedzeniu i piciu wymaga poprawek. 
Schodzi raczej równomiernie. 






 



Ja nie zauważam żadnych minusów w tym kosmetyku i znając życie kupię sobie jeszcze inne kolory z tej serii. 
Znacie tę szminkę? Co sądzicie o takich odważnych ustach?

15 komentarzy:

  1. Na Tobie kazdy kosmetyk wyglada oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją i jest śliczna :):) Tobie też pięknie w niej ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  4. JEST śliczna i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna :) bardzo lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknej kobiecie to ładnie w każdym kolorze na ustach. ;) bardzo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się mega ten kolor podoba, sto razy bardziej niz klasyczna czerwien! mam nadzieje, ze dane kiedys mi bedzie ją wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam kominek w sklepie z różnymi gadżetami, za 10 zł :) Często są właśnie w takich sklepach z akcesoriami do domu (Nanu Nana- nie wiem czy kojarzysz?). Na stronie http://www.chocobath.pl oraz http://www.swiatzapachow.pl/ też dostaniesz kominki :)

    Mam identyczny odcień pomadki z Flormar ale na co dzień jej nie używam chociaż nieskromnie powiem, że się w niej sobie podobam :D brunetką chyba pasują bardziej takie kolory, Ty wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci ślicznie w tym kolorze, ciekawe czy ja, blondynka bym się z nią tak zaprzyjaźniła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie kolorki ;-) piekna jestes i ta Twoja nieskazitelna cera :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna mam ogromną ochotę na tę pomadkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pomadki z Kobo! Właśnie zakupiłam pięny soczysty pomarańcz :D Mi niestety taki fiolet nie pasuje, kiedyś kupiłam i musiałam oddać siostrze, ale u Ciebie pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń