piątek, 10 sierpnia 2012

Haul kosmetyczny :)

Cześć Dziewczyny! 
Dzisiaj przychodzę do Was z haulem kosmetycznym. Kupiłam sobie parę rzeczy, które pragnę Wam pokazać!
Odwiedziłam Naturę i zrobiłam małe zakupy. 

Pierwszą rzeczą jest paletka cieni z My Secret- kolekcja Paradise Lagoon


 
Opis producenta:
Najmodniejsze kolory w niesamowitym zestawie, który sprawi, że Twój makijaż zrobi furorę na każdej imprezie lub towarzyskim spotkaniu. Daj się zauważyć!
Dostępne 2 kompozycje kolorystyczne: nr 1 FLOWER FANTASY i nr 2 BLUE OCEAN
Ja posiadam nr 2




Cena regularna w drogerii natura wynosi 15,99- ja kupiłam w promocji, lecz nie pamiętam za ile.

Co o niej sądzę? 
Póki co zaczynam testowanie. Odcieni niebieskiego użyłam na wesele, efekt był ok, ale ja jednak wolę bardziej wyraziste kolory. W sumie nie mogę porównywać do innych moich cieni, ponieważ tego niebieskiego użyłam bez bazy, natomiast zawsze kolorowe cienie nakładam na białą kredkę, aby podbić kolor. W najbliższym czasie wypróbuję cienie w makijażu nakładane na białą kredkę więc moja opinia może się zmienić. 
Kolory są ładne i w miarę dobrze napigmentowane. Oto swatche:





Najlepiej nakładać je na powiekę palcem, lub aplikatorem, ponieważ przy nakładaniu pędzlem tracą na intensywności. 

Kolejnymi zakupami, które był skutkiem tego, że w ostatniej chwili zdecydowaliśmy się pójść na wesele, a wszystkie moje cienie zostały w innym mieście były cienie
 z my secret, oraz z sensique
regularna cena- 5
Odcień 110

regularna cena-6,5

odcień 117

Co do jakości cienia z my secret- jak wyżej, wypowiem się gdy więcej potestuję.
Cień z sensique jest według mnie bardzo fajnym matem. Idealnie nadaje się pod łuk brwiowy, w wewnętrzne kąciki. Pięknie komponuje się z cieniami w brązowych odcieniach. 


Następny z kolei zakup to bardzo dobrze znana, rozsławiona na youtube paletka do stylizacji brwi z essence.
Do tej pory brwi podkreślałam matowym brązowym, cieniem z palety sephora i byłam bardzo zadowolona z efektu. Niestety nie zawsze miałam możliwość dostępu do niej, bo przecież nie wpakuję tak wielkiej palety do kosmetyczki :D 
Postanowiłam kupić ten zestaw. Jest bardzo fajnym, Pędzel mnie trochę denerwuje, bo jest jakiś wykrzywiony i podejrzewam, że trafiłam na wadliwą sztukę. 
Do swoich brwi używam ciemniejszego cienia, a jasny wykorzystuję jako cień na powieki :)
Jej koszt to w granicach 12zł- poprawcie mnie proszę, jeśli gadam głupoty, ale było to dość dawno i nie mam paragonu.
Z czystym sercem mogę ją polecić :)

Przechodzimy dalej



Zainwestowałam również w bronzer z H&M w wersji mini. Kiedyś posiadałam go w wersji dużej która kosztuję ok 30zł, mała- chyba 17zł.
Bronzer ten ma matowe wykończenie. Kiedyś bardzo go lubiłam jednak teraz drażni mnie to, że daje strasznie pudrowy efekt, a twarz wygląda na szarą, zmeczoną i pozbawioną blasku, sama nie wiem... 


W H&M kupiłam również błyszczyk do ust- skuszona zapachem truskawki i mięty. Jest on bezbarwny. Według mnie nie czuć mięty zupełnie, za to truskawkę już tak. Daje bardzo ładny i mocny połysk na ustach (efekt mokrych ust) jest strasznie ale to strasznie się klei. 

Cena- ok. 10zł.

 Nie mogło zabraknąć również mojego ulubieńca, który niedawno mi się skończył.
Na myśli mam żelowy eyeliner z essence. Zużyłam już jedno opakowanie i bardzo polecam.




Ostatnią już nowością w mojej "kosmetyczce" są perfumy, które przywiozłam sobie z włoch i jestem w nich zakochana. Jest to CK one SHOCK. Są bardzo słodziutkie i owocowe mniam mniam idealne na lato. 



Macie może z tych rzeczy?
Co o nich sądzicie?
Z chęcią poczytam Wasze opinie, buziaki!



3 komentarze:

  1. ile nowości ! :D ja nie kupuję cieni, ponieważ nie maluję się Nim- nie umiem :D chyba, że na większe wyjścia :)
    te perfumy mnie zainteresowały, uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te paletke do brwi - ale ja wykorzystuje te jasniejsza czesc :))) i jest spoko - i gel eyeliner tez mam i tez go uwielbiam nie potrzebuje innego bo ten jest wedlug mnie oki:)))
    podobaja mi se te cienie co kupilas - faktycznie mocno napigmentowane i ladne kolorki - pozdrawiam serdecznie i obserwuje:) pa

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie super - fajna pigmentacja :D:D:D co do perfum lubię ten zapach

    OdpowiedzUsuń