niedziela, 12 sierpnia 2012

Moje laminowanie włosów- EFEKTY

 





Cześć Dziewczyny! 
Dzisiaj przeglądając nowe posty na Waszych blogach trafiłam do Madzi :* , która wrzuciła post o laminowaniu swoich włosów. Stwierdziłam, że też spróbuję. 








  Kto jeszcze nie słyszał o co w tym wszystkim chodzi- wrzucam to co napisała Miss Fashionistka na swoim blogu :)


Przepis
missfashionistka.pinger.pl/(…)laminowanie-wlosow…

1 duża łyżka żelatyny
3 duże łyżki gorącej wody
połowę łyżki odżywki do włosów

*Moje uwagi*

Żelatynę trzeba dobrze rozpuścić. Jeżeli jest problem z całkowitym rozpuszczeniem, to można podgrzać mieszankę (czyli żelatynę i gorącą wodę) w mikrofali. Ja dodatkowo przecedziłam przez sitko.
Zamiast odżywki wzięłam maseczkę nawilżającą z granatem Alltera.  Skoro coś musiało długo siedzieć u mnie na głowie, to uznałam, że maseczka będzie skuteczniejsza. 

Teraz coś ode mnie :)

Umyłam włosy jak zawsze dwukrotnie, następnie nałożyłam odżywkę syoos. 
Potem zaczęłam przyrządzać mieszankę. 

żelatyna

mieszamy, mieszamy, mieszamy :)

dodajemy swoją ulubioną maskę tudzież odżywkę



 Nakładamy na osuszone ręcznikiem włosy, na to czepek, ręcznik i czekamy 45 minut.
Następnie zmywamy wszystko letnią wodą, ja na koniec przepłukałam zimną. 
Psiknęłam trochę odżywką w sprayu bo podejrzewałam, że będzie ciężko z rozczesywaniem, ale nie było tak źle. 
Wysuszyłam i voilà!!!




 Zdjęcia mówią same za siebie. Zawsze po wysuszeniu (nawet po nałożeniu jedwabiu) mam siano na włosach. Teraz wyglądają jak wyprostowane, do tego widać, że są super wygładzone. Są miękkie i sypkie. Bardzo podoba mi się ten efekt.

Czy próbowałyście tej metody?
Jakie były Wasze wrażenia?

Buziaki :*

26 komentarzy:

  1. O dżizas!! To dopiero efekt!!! :O
    Szczena mi opada z zazdrości!! :D
    Nie prostowałaś włosów? Przecież masz kręcone naturalnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie prostowałam! nic nie robiłam :D
      Strasznie się zdziwiłam:)
      Swoje mam bardziej takie falowane niż kręcone, ale i tak jak wysusze wcześniej nakładając jedwab, rozczesując suszarką w trakcie suszenia to i tak mam trochę sianko :P

      Usuń
  2. też muszę wypróbować, od kilku dni blogi zalewają informacje o laminowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły efekt! :) ja jeszcze nie próbowałam i jakoś nie mam przekonania do laminowania póki co :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!!!! Spróbuję w sobotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, na pewno skorzystam z przepisu i zrobię. Masz piękne długie włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie efekt widać "gołym okiem", zrobię to i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh masz piękne włosy
    ja robiłam, efektu nie było
    ale będę znowu robić... z innymi odżywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne włosy i na nich efekt wygląda super, ale myślę, że na moich cienkich prostych efekt nie byłby taki powalający:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra efekt ;) Ja taki uzyskuję po nałożeniu pierwszej lepszej maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie błyszczą i jakie prostee, o w mordę, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej martwi ta żelatyna, czy łatwo ją spłukać i czy nie skleja strasznie włosów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piekne włosy! Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kusiło mnie to laminowanie, ale skoro to tak prostuje włosy, to jestem zainteresowana, by spróbować u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiaj ide po żelatynę zobaczymy co będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. probuje jutro! masz piekne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany! nie słyszałam o tym!!! super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też laminuję tym samym sposobem i jestem zadowolona ale jak dla mnie szału nie robi lepsze jest olejowanie jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. masz piękne włosy zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super efekt. Koniecznie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze super efekt :D
    Wypróbuję koniecznie, efekt wow o jakim od dawna marzyłam, trzymaj za mnie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  22. lecę po żelatynę! nigdy nie słyszałąm o czymś takim, ale skoro już pare kobiet to pochwaliło, muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń