piątek, 27 grudnia 2013

Manicure hybrydowy





Jestem już zawodową stylistką paznokci, egzaminy zdane na 5! :)

Jako, że powoli gromadzę wszystkie niezbędne produkty i narzędzia to niebawem będą pojawiały się także moje prace w temacie przedłużania.

Póki co robię hybrydy i chyba oszalałam, bo pomimo tego, że trzymają się bez problemu, to ja je zmieniam co tydzień i już nie mogę się doczekać kolejnej zmiany :D

Pokażę Wam co stworzyłam wczoraj. Mocno je skróciłam, bo niestety przeszkadzają mi przy malowaniu klientek i siebie samej również.


Podobają Wam się?
Lubicie hybrydowe pazurki?

7 komentarzy:

  1. Cudowny kolor na małym palcu, uwielbiam takie lekko przybrudzone róże :) a pazurki? coraz piękniejsze Ci wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję , cudownie paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od jakiegoś czasu też kocham hybrydy! Dostałam sprzęt do robienia ich, przedtem robiłam w szkole i tak od ok 2 mies. mam je na pazurkach z tylko przerwą na ok pół godziny ;)
    Też bym najchętniej zmieniła już, ale robię test wytrzymałości swoich lakierów, póki co trzymają się ponad tydzień.
    Jakie masz lakiery..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fany kształt paznokcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakie lakiery używasz, jakiej firmy polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) można się umówić do ciebie na paznokcie ?:)

    OdpowiedzUsuń