środa, 22 stycznia 2014

Muffinki brownie



Znacie ciasto brownie? Mega czekoladowe, wilgotne w środku, dość gliniaste i niesamowicie pyszne?! Ja je ubóstwiam! Wyglądem przypomina zakalec, ale zapewniam Was, że tak właśnie ma wyglądać!
W środku rozpływający się w ustach mus, a na górze chrupiąca warstwa popękanego ciasta... Idealne!!!!

Wypróbowałam  wersję muffinkową brownie i są tak samo jak ciasto OBŁĘDNIE PYSZNE!

Niezła z nich bomba kaloryczna... :P

Oto przepis:

W kąpieli wodnej rozpuszczamy  120g gorzkiej czekolady wraz z 115g masła.


Mieszamy dokładnie i po całkowitym rozpuszczeniu odstawiamy do ostygnięcia.

Następnie dodajemy 1/2 szklanki cukru, 3 jajka i miksujemy ponownie.



Następnie dodajemy 3/4 szklanki mąki pszennej.

Gdy masa nie ma grudek i wygląda na dobrze połączoną nakładamy ją do formy i pieczemy ok 25-30 minut w piekarniku nagrzanym do 170 stopni.

 








Ślinka Wam cieknie na ten widok??? :D Pycha!!!

7 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda ;) Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Om niom niom niom. Pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczne, od razu zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja ogolnie lubię zakalcowe ciasto :-D super wyglądają, szkoda, że obecnie nie mam piekarnika :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym przepisie, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosunkowo niedawno odkryłam brownie i przepadłam, jest chyba jednym z najpyszniejszych ciast, które jadłam, a jest banalnie proste! Muszę wypróbować w wersji muffinkowej :)

    OdpowiedzUsuń