wtorek, 24 września 2013

Jesienne paznokcie :)




Jesień już na całego. Zimno, wieje, czasem pada. Jednak według mnie ma to swój urok. Lubię bawić się makijażem, a także lakierami do paznokci w zależności od pory roku.

Obecnie na paznokciach mam zestawienie dwóch różnych jesiennych (w moim mniemaniu oczywiście) barw.

Pierwszy z nich to lakier wibo glamour nails (niestety nie ma nr)- piękny brąz z tysiącami złotych drobinek.



Drugi kolor to Lovely Classic nr 271- intensywnie fioletowy cie opalizujący na niebiesko. Jego kolor jest piękny, ale do takiego efektu potrzebne są 3 warstwy.


Jak się Wam podoba to połączenie?
Wy także przerzuciłyście się na ciemniejsze kolorki na jesień?
Co macie obecnie na paznokciach? :)

5 komentarzy:

  1. Fiolet bardzo mi się podoba i połączenie też bardzo ładne :) Aktualnie na paznokciach mam czerwień, którą ostatnio pokazywałam u siebie na blogu :) O dziwo dalej trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj sobie pierdyknęłam fiolet z Virtual :)
    I też się jaram, taki mega jesienny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolet jest piękny :) A brąz ma chyba numer 2, kiedyś pisałam o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to połączenie, jak i oba kolory oddzielnie :))

    OdpowiedzUsuń