poniedziałek, 16 września 2013

Fasolka szparagowa z pieczarkami- Dieta Plaż Południa



Jako, że jestem na diecie South Beach, postanowiłam, że będę dzielić się z Wami łatwymi przepisami moich przysmaków :)

Na diecie nie jestem dlatego, bo jestem otyła (chociaż mam zamiar zrzucić 3-4kg dzięki niej), ale mam potrzebę oczyszczenia organizmu ze śmieciowego żarcia, którego jest w mojej diecie zdecydowanie zbyt wiele.

Doskonale wiem, jaki dieta ma wpływ na samopoczucie. Dwa lata temu byłam na diecie Dukana i mimo, że było to w środku zimy, mroźnej zimy chodziłam naładowana energią. Schudłam wtedy 11kg.

Przechodząc do meritum. Dziś na obiad zrobiłam sobie szybkie i dobre według mnie danie.

Na początek gotujemy w osolonej wodzie lub na parze fasolkę (moja była z mrożonki) przez ok 10min.


Następnie podsmażamy cebulę na rozgrzanej oliwie z oliwek, a gdy się zarumieni dorzucamy pokrojone pieczarki.


Dusimy pieczarki z cebulą przez kilka minut, a następnie dorzucamy podgotowaną fasolkę.



Dusimy jeszcze wszystko razem przez kilka minut, doprawiamy solą, pieprzem, oregano i bazylią.

No i gotowe :)

Dobre i pożywne, jednak jako typowy mięsożerca muszę powiedzieć Wam, że bez mięcha to nie to samo :P :)



6 komentarzy:

  1. fasolkę uwielbiam, za to pieczarek nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. musi być pycha. Też jestem mięsożercą, ale od czasu do czasu lubię coś zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny szybki przepis :) Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo coś nowego :) Musze koniecznie wypróbować :) Ale chyba połączę z jakimś mięskiem, konkretniejsze będzie :P A jeśli mogę wiedzieć, długo byłaś na Dukanie? Ja pochodziłam do niego kilka razy i rezygnowałam po ok tygodniu. Przez monotonność posiłków ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Dukanie schudłam 6 kg w 3 tygodnie, po 1,5 miesiąca byłam lżejsza o 11 kg, ale byłam na nim przez ponad pół roku bo strasznie mi smakowało jedzenie i nie potrafiłam jeść inaczej niż Dukanowo :)

      Usuń