poniedziałek, 16 września 2013

Makijaż wieczorowy wykonany cieniami firmy SLEEK, paletka STORM

Ostatnio zamówiłam sobie dwie paletki ze Sleeka- chyba najbardziej rozsławioną i cieszącą się świetnymi recenzjami Au Naturel i drugą także dobrze znaną Storm.

Muszę Was tu wspomnieć, że zamawiałam jak zawsze w sklepie Lady Make Up <klik> , pewnie wielu z Was znanej z Youtuba i jak zawsze jestem zadowolona- szybka przesyłka, świetny asortyment, nigdy nie miałam problemów z zamówieniami u nich.
Ogólnie zamówiłam dwie paletki cieni, sztuczne rzęsy, paletkę cieni do brwi z essence i już chyba moje trzecie opakowanie fixera z Kryolana.

Od razu, natychmiast postanowiłam coś stworzyć i przepadłam!
Na pierwszy ogień poszła STORM i oto efekty tejże pracy:



11 komentarzy:

  1. Byłaś u mnie na blogu już wiele razy, z tego co kojarzę :P tak, spryskuję włosy tą miksturą i trzymam ile mi się chce... zazwyczaj 1-3h, bo ostatnio nie mam ochoty na olejowanie na noc ;)

    pięknie wygląda to połączenie :) śliczne oczy z soczystą czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjny makijaż:)oniemiałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś mistrzynią! Nie mogę się napatrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż, jestem pod wrażeniem :) czerwień na ustach bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo precyzyjny! Padłam, cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ci pięknie w mocnych kolorach szminek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż i jak widzę jest dość intensywny więc na wieczór pasuje idealnie. Ja również bardzo chętnie stosuję tak mocny makijaż i wiem, że dużą rolę odgrywają tu sprawdzone kosmetyki. Dlatego właśnie ja używam kosmetyków do makijażu https://eveline.pl/kosmetyki-do-makijazu które bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń