poniedziałek, 23 września 2013

Rimmel Apocalips Lip Laquer 501 Stellar




Dzisiaj recenzja jednego z moich ulubionych produktów do ust.
Bardzo znany błyszczyk, a właściwie pomadka w płynie- Rimmel Apocalips.
Ja zdecydowałam się na piękny i soczysty odcień czerwieni- 501 STELLAR.



Pomadka jest niesamowicie napigmentowana, ma fajny aplikator, który nabiera odpowiednią ilość produktu.
Na zdjęciach widać jedną warstwę produktu na moich ustach. Kolor jest piękny, intensywny i bardzo trwały.  Kilka minut po aplikacji zasycha na ustach, a potem to już nic go nie rusza. Można spokojnie jeść i pić. Schodzi także w miarę równomiernie.



Zauważyłam, że jeśli zaaplikujemy zbyt grubą warstwę, niestety lubi się rozjeżdżać poza kontur ust.
Mimo to uwielbiam go i na pewno kupię też inne kolory.


Jego cena to ok.30zł, znajdziemy go w rossmannach.

Znacie? Lubicie?


15 komentarzy:

  1. Wyglądasz na maksa uwodzicielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Nove, a po nocach śni mi się apocaliptic xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wspaniały kolor! jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, na pewno też kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest stworzony dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Want it, want it <3
    Looks amazing on you!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, strażacka czerwień!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twojej recenzji chyba się skuszę na jakiś kolor, na pewno nie na czerwony, bo mi nie pasuje, ale na Twoich ustach i przy takiej urodzie wygląda obłędnie :)
    Pytałaś o spodnie z ostatniego posta. Niestety nie pamiętam ile kosztowały, bo kupowałam je w zeszłym roku. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O żesz! Cudowny kolor, ale przede wszystkim TY wyglądasz w nim super! Nie wszystkim takie mocne odcienie pasują, ale widzę, że Tobie jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Jaki piękny żywy kolor! Uwielbiam czerwone produkty do ust. A ten kolor szczególnie mnie powalił! ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor, który bardzo Ci pasuje, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, ten kolor świetnie do Ciebie pasuje!!!!:)

    OdpowiedzUsuń