poniedziałek, 23 września 2013

Rimmel Apocalips Lip Laquer 501 Stellar




Dzisiaj recenzja jednego z moich ulubionych produktów do ust.
Bardzo znany błyszczyk, a właściwie pomadka w płynie- Rimmel Apocalips.
Ja zdecydowałam się na piękny i soczysty odcień czerwieni- 501 STELLAR.



Pomadka jest niesamowicie napigmentowana, ma fajny aplikator, który nabiera odpowiednią ilość produktu.
Na zdjęciach widać jedną warstwę produktu na moich ustach. Kolor jest piękny, intensywny i bardzo trwały.  Kilka minut po aplikacji zasycha na ustach, a potem to już nic go nie rusza. Można spokojnie jeść i pić. Schodzi także w miarę równomiernie.



Zauważyłam, że jeśli zaaplikujemy zbyt grubą warstwę, niestety lubi się rozjeżdżać poza kontur ust.
Mimo to uwielbiam go i na pewno kupię też inne kolory.


Jego cena to ok.30zł, znajdziemy go w rossmannach.

Znacie? Lubicie?


15 komentarzy:

  1. Wyglądasz na maksa uwodzicielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Nove, a po nocach śni mi się apocaliptic xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wspaniały kolor! jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, na pewno też kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest stworzony dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Want it, want it <3
    Looks amazing on you!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Twojej recenzji chyba się skuszę na jakiś kolor, na pewno nie na czerwony, bo mi nie pasuje, ale na Twoich ustach i przy takiej urodzie wygląda obłędnie :)
    Pytałaś o spodnie z ostatniego posta. Niestety nie pamiętam ile kosztowały, bo kupowałam je w zeszłym roku. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O żesz! Cudowny kolor, ale przede wszystkim TY wyglądasz w nim super! Nie wszystkim takie mocne odcienie pasują, ale widzę, że Tobie jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Jaki piękny żywy kolor! Uwielbiam czerwone produkty do ust. A ten kolor szczególnie mnie powalił! ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, który bardzo Ci pasuje, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, ten kolor świetnie do Ciebie pasuje!!!!:)

    OdpowiedzUsuń