poniedziałek, 21 października 2013

Golden Rose Rich Color 44


Wiem, że mięta to mało jesienny kolor. Na paznokciach i nie tylko królują brązy, złoto, bordo, granaty itd. Ja także mam swoją małą jesienną kolekcję lakierów do paznokci jednak tej mięcie nie mogłam się oprzeć. Kolor lakieru Golden Rose  z serii Rich Color nr 44 jest absolutnie przepiękny.
Jest tylko czysta mięta, idealny odcień- ani zbyt zielony, ani zbyt niebieski.



Co do samego lakieru to jest to mój pierwszy z tej serii i już mogę powiedzieć, że na pewno nie ostatni. Świetna kremowa konsystencja, przyjemne malowanie za sprawą szerokiego pędzelka.

Wiem, że w blogsferze i na youtubie jest do znany lakier.

Znacie? Lubicie?
Jak się Wam podoba?

12 komentarzy:

  1. Akurat za tym kolorem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeden z moich ulubionych kolorów. Z resztą cała seria Rich Color mi odpowiada;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować jakiś z tych lakierów :D i szczerze muszę się mimo wszystko zaopatrzyć w jakiś miętowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, mnie kusi taki jeden GR ale jest za 10,90 . . a dla mnie to jak na lakier za dużo. ogólni to mam 3, ale w bardziej okrągłych buteleczkach i są w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ! kocham te lakiery a ten kolor jest bajeczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam, lubię:) A nawet uwielbiam lakiery z tej serii:) Ten kolor natomiast jest najszybciej znikającym na stoisku GR w Rzeszowie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam kolorek i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. /świetny kolorek, lubię - na powiece także.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą serię;) Ten kolor tez mi przypadł do gustu i był moim ulubieńcem lata;)

    OdpowiedzUsuń