środa, 23 października 2013

Makijaż imprezowy krok po kroku la Beauty Book



Makijaż imprezowy krok po kroku. Możecie zobaczyć jak piękne są sypkie pigmenty z Inglota, ahhhh zakochałam się i pragnę mieć je wszystkie... Szkoda, że zdjęcia na oddają tego, jak pięknie połyskują...

Makijaż krok po kroku TUTAJ :)

Chciałabym Was zaprosić na stronkę www.beautybook.pl. Nie ukrywam, że współpracuję z tym portalem, jednak uważam to miejsce za naprawdę warte polecenia. W zakładce Gossip Room znajdziemy wiele inspiracji na temat fryzur, paznokci no i oczywiście makijaży.

Beauty News to bardzo ciekawe artykuły, często pisane przez specjalistów. Jeśli lubicie kosmetyczne nowinki, tricki itd to koniecznie zajrzyjcie!

Dziewczęta, wiele z Was robi przeboskie makijaże, wrzucajcie je do Gossip Roomu, aby więcej osób mogło je podziwiać!  Stronkę tworzymy wszyscy razem, każdy może zamieścić swoje dzieła :) I mówię to  do poniekąd mojej konkurencji, bo jakby nie patrzył sama często publikuję tam moje prace ;)

Znacie BeautyBook? :)

A teraz makijaż:









26 komentarzy:

  1. Maijaz wyszedl fenomenalnie *.* Nie moge sie napatrzec, ten pigment jest boski!!! Tak sie zastanawiam ,czy jest na tyle mialki, by rowniez moc posypac nim swiezo nalozony lakier do paznokci. Moglby wyjsc ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. błysk iście sylwestrowy, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszedł :) ja mam zawsze problem z uchwyceniem tych drobinek na zdjęciu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda, idealny makijaż na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze idealny makijaż, cudo (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku ! Ten kolor i ogólnie makijaż oka CUDOWNY ahhh!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztuje ten brokat w Inglocie? Wystarczy nanieść go wodą z tego co piszesz, a nie lepiej byłoby na kleju do brokatu? Obawiałabym się, że brokat się osypie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. G E N I A L N Y ! ja też chcę poznać cenę brokatu a może hmm. post o nim.? Recenzja: jak się nosi, spisuje, czy się nie sypie, jak jest trwały. takie info o cenie, pojemności wydajności PROSZĘ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten makijaż :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczę! rzadko na zdjeciach widac to co w rzeczywistosci jest nieziemskie ale ja juz samymi zdjeciami jestem zachwycona a co mowiac z rzeczywistosci <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, w życiu nie widziałam tak wspaniałego sypkiego pigmentu! Po prostu wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej Beauty Look, ale makijaż - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. na sylwestra albo andrzejki :)
    nieźle się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Twoje makijaże, często tu zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten cień wyglada jak lakier holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały, piękne, brokatowe oko

    OdpowiedzUsuń