czwartek, 17 października 2013

Wyrazisty makijaż dzienny


Podstawą w moim makijażu dziennym jest gruba kreska zrobiona eyelinerem. Bez niej czuję się jak chora. Czasami jednak nie chce mi się jej robić. Wtedy stawiam na makijaż z ciemniejszym kącikiem i roztartą ciemną kreseczką.

Mam świadomość tego, że dla wielu z Was to makijaż wieczorowy, jednak ja lubię podkreślone oko na co dzień. Do tego usta w kolorze nude i jestem gotowa do wyjścia z domu :)





Lubicie taki typ makijażu na co dzień? A może świetnie czujecie się z oczami podkreślonymi tylko tuszem? :)

17 komentarzy:

  1. Często maluję się w ten sposób, lecz wybieram połyskujący cień na wewnętrzną część ruchomej powieki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownyyy !!!!! wspaniałe wykonczenie :) pieknie !!! zachwycam sie bardzoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze cudo :) ja czasem lubię mieć mocne oko na dzień, a czasem tylko tusz, zależy jaki mam humor i ile czasu rano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)) Sama często podobnie się maluję jak nie mam ochoty kombinować :DD Jakiej mocy masz lampę? Bo zastanawiam się czy brać 22W czy 40 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) Też lubię na co dzień mocniej podkreślać oczy,przeważnie nie rezygnuję z kreski eyelinerem, a dziś akurat miałam prawie identyczny makijaż na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu , ładnie podkreśla kolor oczu. Możesz pokazać kredkę i w ogóle co użyłaś ? Chciałabym sobie zrobić taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię taki makijaż nacodzień nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, taki makijaż to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, muszę na sobie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie makijaże na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż. Muszę popróbować na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ;) powinnam się tak malować bo mój mężczyzna bardzo lubi tak fajnie przydymione oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. a chyba zapomnialas napisac czego dokladnie uzywasz -makijaz oczywiscie piekny ale nie zacheca mnie -przepraszam ale wydaje mi sie ze powinnas wiecej na temat pisac

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w twoich makijażach!!! :)))

    Obserwuję!! :))

    OdpowiedzUsuń