sobota, 5 października 2013

Makijaż na wesele :)

EDIT: w ogóle nie wiem jak to jest możliwe- gdy wstawiam tu zdjęcie twarz jest wygładzona jakby w ps chociaż nic z nią nie robiłam :/ U Was też tak wygląda? Dla porównania to samo zdjęcie na fb:  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=600600456669344&set=a.417744044954987.99738.305527706176622&type=1&theater

Dzisiaj mam dla Was makijaż, który wykonałam mojej przyjaciółce na wesele. Strasznie podoba mi się efekt, Natalia także była zachwycona.
Niestety na zdjęciu nie widać jak miedzianobrązowy cień pięknie podbił zieloną tęczówkę.






20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się makijaż, swoją drogą Twoja przyjaciółka ma bardzo ładny uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaz i bardzo pasuje on do Twojej kolezanki :) Jesli moge dodac cos krytycznym okiem, to troche razi mnie za mocno uzyty Photoshop, gdyz cera jest zbyt mocno wygladzona. Mam nadzieje, ze nie masz mi za zle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wystarczyłoby przeczytac początek posta i wiedziałabyś że nie używałam ps

      Usuń
  3. Piękny makijaż :) zapraszam na rozdanie ;) http://adziulaarzemek1.blogspot.ie/2013/09/rozdanie-u-mniee-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie zrobione oko, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż wykonałaś :-) Oczy są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszedł Ci makijaż :). A co do tego zdjęcia, który wygląda, jak po obróbce, to słyszałam, że blogger wprowadził jakąś autokorektę zdjęć. Bez sensu, nie każdy chce żeby był taki efekt...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż i piękna kobieta :) ile ja bym dała za takie ładne, gęste i ciemne brwi, a nie moje jasne byle co. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że byłyście zadowolone, bo makijaż jest na prawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak jest fajny kryjacy podklad to tak tu wyglada. na fb nie ma tego efektu,tez nie wiem czemu. u mnie na fan page'u wydawalo mi sie nawet troche zdj nieostre a tu jak z fotoszopa wyjete :D ale to dobrze, na plus;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaz oka bardzo ładny, sliczne połaczenie kolorków- jednak ja bym tu nie dała czerwonych ust, bo odwracaja uwage od slicznych oczu :) ale to tylko moje zdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne masz cienie na powiekach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny i masz piękne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż!!!!bardzo ładnie Ci w tym odcieniu pomadki!!!

    OdpowiedzUsuń