środa, 2 października 2013

Przepyszna kawa bananowa



Uwielbiam kawy, uwielbiam koktajle. Poszperałam w czeluściach internetu i znalazłam przepis na pyszną kawkę- koktajl.
Bajecznie prosta i przepyszna!
Polecam wypróbowanie przepisu ;)

Czego potrzebujemy?
  • 1 Banan
  • 1 łyżka kawy rozpuszczalnej
  • 1 łyżka kakao rozpuszczalnego
  • 3/4 szklanki mleka
  • opcjonalnie cukier ( ja polecam bez, gdyż i tak jest dość słodkie)

Co robimy?

Banana kroimy w plasterki i wkładamy do zamrażarki na kilka minut.


Kawę i kakao zalewamy 1/4 szklanki gorącej wody i dokładnie mieszamy. Czekamy aż troszkę ostygnie.


W tym czasie do naczynia wlewamy mleko-  ja dałam waniliowe, a także wrzucamy naszego zmrożonego banana.


Blendujemy na gładką masę.
Następnie dodajemy naszą mieszankę kawowo- kakaową i mieszamy jeszcze przez chwilę.

I voilà!
Bon appétit! :))







A jakie są Wasze ulubione koktajle? Dajcie znać, chętnie wypróbuję! :)





7 komentarzy:

  1. wyglada pysznie!:D jak bede miała banany to sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny przepis!:) jak mi się już znudzą kawy z ekspresu to na bank wypróbuję tej!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniaaaam, narobiłaś mi niebywałego smaku!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm ale bym sobie taki koktajl wypiła <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie dzięki za przepis :* napewno go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. MNIAM! Często pije mleko waniliowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam! Zawsze robiłam w rodzinnym domu tylko trochę w inny sposób :) Niestety u siebie nie mam sprzętu to zmiksowania bananów..Jak się dorobię to na pewno bede robić! :))

    OdpowiedzUsuń