środa, 2 października 2013

Jak szybko i przyjemnie zmyć brokatowy lakier do paznokci?



Kocham brokatowe lakiery do paznokci. Jestem sroką i wszystkie te błyskotki powodują, że świecą mi się oczy.
Jest jeden problem, a raczej był- zmywanie tego diabelstwa z płytki! Te z Was, które malują pazury ozdobnymi lakierami wiedzą o czym mówię... Rozrywający się wacik, szorowanie drobinkami po płytce i zaciśnięte zęby :D

Aleee... Ktoś bardzo mądry znalazł na to sposób, który świetnie się sprawdza.
Co prawda na pierwszy rzut oka, metoda ta wydaje się czasochłonna, no ale o ile mniej tracimy przy tym nerwów.

Czego potrzebujemy?

  • Zmywacz
  • Waciki
  • Folia alumioniowa
  • Nożyczki

Co robimy?

Płatki kosmetyczne przecinamy na mniejsze części ( takie, aby pokryły całą płytkę)


Następnie kawałek płatka nasączamy dość obficie zmywaczem do paznokci


Przykładamy do paznokcia, delikatnie dociskając


I owijamy wszystko szczelnie folią aluminiową



Czekamy 3-4 minutki


Jednym ruchem, dociskając wacik do płytki ściągamy cały lakier wraz z drobinkami.



Gotowe!

Znacie ten sposób? Jak się u Was sprawdza?


13 komentarzy:

  1. Mi się nigdy nie chce bawić z folią i się męczę;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę :)
    Muszę z ciekawości wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o podobnym sposobie od koleżanki. Tylko że zamiast folią owijałam na chwilę samym płatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie działa, zastanawiam się czemu :( próbowałam już z 5 razy i dupablada z tego wyszła

    OdpowiedzUsuń
  5. Metoda ta jest mi znana, ale jednak wolę nie przetrzymywać zmywacza przy skórze i paznokciach, aby nie narazić ich na jeszcze mocniejsze przesuszenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też korzystam z tej metody :) choć ostatni rzadko stawiam na brokat :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię tą metodę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta metoda jest genialna ;) ostatnio moja mama tak jęczała z bólu w łazience, pytam co się stało, a ona że nic, że zmywa brokat i się męczy bo ją bolą palce :D kazałam jej zostawic już te dwa ostatnie i zrobiłam jej właśnie tą metodą zmywanie ;P gdybyś zobaczyła jej minę PO to byś padła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu ja wcześniej o tym nie pomyślałam!! zawsze tylko się meczę i tre i tre te paznokcie aż cały wacik mi się rozwala:D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jak tylko pomaluję czymś iskrzącym pazury to spróbuje. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak zmywam brokat z pazurków :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zmywam lakier to zazwyczaj nie mam juz sily na zabawy z folia, ale moze nadajdzie czas kiedy to wykorzystam sposob ten :)

    OdpowiedzUsuń